دیتاسنتر اختصاصی، فضای امن و محصور (Cage)

دیتاسنتر اختصاصی، فضای امن و محصور (Cage)

فضای اختصاصی، یکی از سرویس های مراکز داده بزرگ است که امکان ایجاد و راه اندازی یک دیتاسنتر اختصاصی را بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی فراهم می سازد. در واقع سرویس “فضای اختصاصی امن و محصور” یا Cage فضای کافی، امکانات و زیرساخت های لازم را برای نگهداری، راه اندازی و اتصال سرورها و تجهیزات نما به اینترنت فراهم می کند. Cage ها، ففه های فلزی هستند که با ایجاد فضایی کاملا امن و محصور، حفاظت و امنیت تجهیزات شما را تأمین می کنند. این قفسه ها کاملا قابل سفارشی سازی بوده و به گونه ای ساخته شده اند که چندین کابینت پارک سرور را در خود جای دهند. بعلاوه این قابلیت وجود دارد تا بر حسب نیاز، سیستم های امنیتی و حفاظتی آنها نیز به صورت اختصاصی تهیه و پیاده سازی شوند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرکز داده شرکت توسعه ارتباطات هوشمند ، امکان ارایه خدمات فضای اختصاصی محصور می باشد. این خدمات، تمام امکانات زیرساختی برق، سرمایش، امنیت، …) و پهنای باند مورد نیاز جهت دسترسی پر سرعت به شبکه اینترنت و شبکه ملی کشور را به صورت یکجا در داخل کیخ برای تجهیزات شما فراهم می کند.

 

ویژگی ها

    • امنیت محیطی نظیر استفاده از دوربین مدار بسته و راه کار احراز هویت بطور ۲۴ ساعت
    • سنسور های محیطی جهت کنترل دما و رطوبت
    • تامین نیروی برق دائم با استفاده از UPS و ژنراتور
    • خدمات پشتیبانی بی وقفه ۷۰۲۴ در تمام روزهای سال
    • سیستم های اعلام و اطفا حریق
    • مطابق با استاندارد 942-TIA (حرارت، رطوبت، لرزش و غيره)

 

شما هم اکنون می توانید دیتاسنتر اختصاصی خود را از طریق سفارش آنلاین و یا تماس با واحد فروش سفارش دهید و کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید