خدمات پشتیبان گیری

خدمات پشتیبان گیری مرکز داده توسعه ارتباطات هوشمند ، راه کار جامعی برای پشتیبان گیری و بازیابی داده هاست که گونه های مختلف و متنوع سیستم عامل ها از جمله windows و Unix و Linux  را پشتیبانی می کند. این خدمات به صورت پشتیبان گیری و یا خدمات آرشیو طراحی شده اند. استفاده از تجهیزات ذخیره سازی پیشرفته ضریب اطمینان سرویس را تا سطح بالایی افزایش داده است. تمام درخواست ها به صورت مجتمع در این راه کار مدیریت می شوند و پایشگری روزانه عملکرد سیستم توسط کارشناسان صورت میگیرد. توسط این خدمات مشتریان می توانند دسترسپذیری و Uptime سرویس خود را بهود داده و از راهکارهایDisaster Recovery در حداقل زمان ممکن بهره جویند.

خدمات پشتیبان گیری برای سرویس سرور مجازی، سرویس سرور اختصاصی و سرویس اجاره فضا و رایانش ابری قابل ارائه می باشد. این خدمات به عنوان یک منبع افروده به طرح سرویس اصلی ارائه می گردد و مشتریان می توانند به هنگام سفارش خرید طرح مناسب پشتیبان گیری و با آرشیو را از فهرست Backup و یا Archive انتخاب نمایند.

علاوه بر خدمات فوق خدمت تهیه Image و ارسال داده مشتریان از خدماتی هستند که در بسته های خدمات سرویس مدیریت شده و یا به صورت مجزا به مشتریان قابل ارائه می باشند.

شما هم اکنون می توانید جهت خرید این خدمات از طریق سفارش آنلاین و با تماس با واحد فروش سفارش دهید و کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید در صورتی که در حال حاضر مشنری مرکز داده می باشید. جهت خرید خدمت فوق وارد کنترل پنل حسابرسی شده و پس از انتخاب عضویت مربوطه، نسبت به خرید اقدام نمایید.