خدمات پشتیبانی حرفه ای

خدمات پشتیبانی حرفه ای مرکز داده اینترنتی شرکت توسعه ارتباطات هوشمند در قالب طرح های مختلف امکان ارائه پشتیبانی به مشتریان را فراهم نموده است و مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود از ویژگی های آنها بهره ببرند. این خدمات در قالب الگو های زیر طراحی شده و ارائه می شوند.

خدمات پشتیبانی پیشرفته

این خدمات برای مشتریان کلیه سرویس های مرکز داده شرکت توسعه ارتباطات هوشمند قابل استفاده بوده و در دو سطح خدمات پشتیبانی پیشرفته سطح یک” و “خدمات پشتیبانی پیشرفته سطح دو” ارائه می گردد. این خدمات به صورت منبع افزوده در قالب کلیه طرح های سرویس مرکز داده وجود دارند و مشتریان می توانند بر اساس مدت زمان مورد نیاز خود تعداد مشخصی از این منبع افزوده را تهیه نمایند.

خدمات پشتیبانی پیشرفته سطح دو

    • خدمات مدیریتی پیشرفته ( مانند پیکربندی، بهینه سازی پیکربندی و tuning )
    • رفع عیب در لایه های سرویس، سیستم عامل، سخت افزار و شبکه

خدمات پشتیبانی پیشرفته سطح یک

  • خدمات مدیریتی اعمال تنظیمات پیکربندی و مدیریت عمومی سیستم و سرویس)
  • عیب یابی اولیه در لایه های سرویس، سیستم عامل، سخت افزار و شبکه

بدیهی است این خدمات برای فهرست سیستم های عامل و نرم افرارهای قابل پشتیبانی مرکز داده اینترنتی شرکت توسعه ارتباطات هوشمند ارائه می گردد.

شما هم اکنون می توانید میزبانی پست الکترونیکی خود را از طریق سفارش آنلاین و یا تماس با واحد فروش سفارش دهید و کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید

خدمات پشتیبانی حرفه ای در دو سطح مطابق با جدول زیر ارائه می شوند. این خدمات به صورت بسته های پشتیبانی بر اساس زمان مورد نیاز مشتریان در حال استفاده از خدمات شرکت توسعه ارتباطات هوشمند قابل ارائه می باشد

خدمات پشتیبانی پیشرفته سطح یک خدمات پشتیبانی پیشرفته سطح دو
خدمات مدیریتی سطح یک خدمات مدیریتی پیشرفته
عیب یابی اولیه رفع عیب
حداقل زمان 30 دقيقه حداقل زمان 30 دقيقه
قیمت : 60000 تومان 30 دقيقه قیمت : 30000 تومان 30 دقيقه
خرید آنلاین ( با کلیک به صفحه پرداحت راهنمایی شود) خرید آنلاین ( با کلیک به صفحه پرداحت راهنمایی شود)